torsdag 13. september 2007

Here it goes again.

(ja, jeg har feber...)
Jada, det er faktisk mulig. Jeg er syk. Igjen!
Iløpet av et år så har jeg noe sånt som... fire omganger influensa, et dusin forkjølelser og ikke minst, ihvertfall én, eller kanskje fler... forelskelser. Du hørte riktig, det har skjedd igjen.
Dere som kjenner meg, jeg vet dere tror dere vet hvem det er. Men ikke denne gangen. Ingen får vite noe, det er best sånn. La meg iallefall PRØVE å la det forbli hemmelig. Det er ingen vits i å overtale meg til å si noe. Det skjer ikke. Dere kan mase, spørre, be, trygle og overtale så mye dere vil. Ikke et ord kommer til å forlate munnen min om han. Ja, dere vet hvem det er. Nei, det er ikke han dere tror det er. Ikke tenk på det, det kommer til å gå over. Tror jeg, håper jeg. For de som kjenner meg, de aller fleste av dere vet hvem det er, men ikke tro det er han jeg prater om hele tiden.
... Jeg liker å være mystisk. Tror jeg gjør lurt i å holde det mer hemmelig denne gangen. Som dere sikkert har fått med dere, så gikk det ikke akkurat så veldig bra forrige gang. Det er annerledes nå. Forhåpentligvis iallefall. En ting er ihvertfall sikkert, det hele har startet helt annerledes enn det det gjorde forrige gang. Jeg vil ikke si det ser lyst ut, men det er heller ikke helt mørkt. Det føles ikke like bortkastet.

Holy crap, here it goes again.

Ingen kommentarer: