søndag 19. august 2007

Back to school.


Jeg begynner å lure på om skolen virkelig har noe imot meg. Andre året på videregående begynner i morgen, og som om det ikke var nok med det første året mutters alene i en klasse der jeg ikke likte noen (bortsett fra en..), så er jeg søren meg blitt plassert i en klasse der jeg virkelig HATER alle. Er jeg ikke heldig?
Ifjor var jeg så ufornøyd at jeg klagde, snakket med rådgiver og alt jeg kunne makte å finne på, uten resultater. Og så gjør de det igjen! Ta litt hensyn, a!
I år har jeg bestemt meg for å lage et helvete for skolen. For alle lærerne, jeg skal spamme skolens e-mail, og gå på daglige besøk til rådgiver, helt til de gir opp. Og jeg gir meg ikke lett. I værstefall får de plassere Mads i klassen min. Men egentlig så vil jeg bytte til klassen hans.

For han har en filmstjerne i klassen!

Ingen kommentarer: