tirsdag 21. august 2007

Det er lys i tunellen.


Takk GUD. Minne bønner er blitt hørt. Vil jeg så gjerne tro.
Alt er opp til humøret til rådgiveren nå, som forsåvidt virker ganske så
hyggelig. Altså, i dette tilfellet, så avgjør hun ikke bare min fremtid på videregående, hun avgjør nemlig Mads og Julie sin også. Ja, for jeg er ikke SÅ ego at jeg gjør dette BARE for meg selv, det må du da ikke tro.
[hva iallverden er det jeg hører på? Everytime med A1? Iiik.]

Niks, omtenksom som jeg er så har jeg planlagt å redde noen andre og, i mitt desperate forsøk på å flykte fra helvetesklassen. Og for øyeblikket ser det ut til å gå riktig så bra. Dommedag i morgen. Død eller levende.

Jeg kunne ikke dy meg. Kjedet meg. Resultat; (Madeleine liker og Madeleine er på google)
- Madeleine liker melkesjokolade.
- Madeleine liker alt, egentlig.
- Madeleine liker å feste i St. Tropez.
- Madeleine liker å være midtpunkt.
- Madeleine liker søte gutter.
- Madeleine liker denne isblå kjolen.
- Madeleine er død. (oppløftende..)
- Madeleine er skjult.
- Madeleine er død.
- Madeleine er død.
- Madeleine er i live.
- Madeleine er kidnappet.
- Madeleine er borført for adopsjon.
- Madeleine er i godt behold.
- Madeleine er i live.
- Madeleine er DØD.


Great...


1 kommentar:

Ruterknekt sa...

Vi overlevde alle sammen :D :D

.. Nå må bare jeg få lov til å bytte fra medie- og kommunikasjon.., nei, medie- og informasjonslære.., nei, medie- og informasjonskunnskap (!) til internasjonal engelsk, så blir nok ikke 2. klasse fullt så ille allikevel :)