fredag 5. oktober 2007

Back to basics



Frankrike var [la meg prøve å ikke virke bortskjemt] ikke like morsomt som jeg skulle ønske det hadde vært. Funket det?

DET VAR DRIT KJEDELIG.

Du aner ikke. Jeg er fullstendig klar over at det er forferdelig å si sånt når foreldrene dine tar deg med på en ukes tur til Bordeaux, men jeg kjedet vettet av meg. Joda, det var fint der osv osv, men når man er snart 17 og på ferie med foreldre og lillebror på 13, er det andre steder man heller ville vært. Noen dager var litt underholdende, mens mesteparten sneglet seg avgårde. Og jeg ble for det meste sittende å tenke på hvor ufattelig mye usunn mat jeg spiste til frokost. Knekkebrød til frokost fra nå av.
Men kryss i taket, altså. Jeg spiste ikke mer enn en dessert hver dag. Og noen dager ingen i det hele tatt. Når du spiser to croissanter og en pain chocolat til frokost, så blir det vel det samme uansett? Jeg skjønner ikke hvordan alle klarer å holde seg så tynne der, jeg...

Nok om det... Har forsåvidt ikke noe mer å skrive noe om, heller.
Det var det. Bye bitches.

Ingen kommentarer: