mandag 22. oktober 2007

Stress.


Jeg hadde noe bra å skrive, skjønner du. Det er bare det at jeg glemte det,
og nå har jeg ikke lengre noe å skrive om.
Da kan jeg vel egentlig bare oppdatere dere litt da... Jeg har fått meg jobb, og fått nok en gledelig nyhet; jeg og Mads jobber samme skift på samme fredager og lørdager.
Stakkars de andre som jobber de dagene, tenker jeg. Lettjente penger? We'll see.

Jeg blir så stresset når jeg tenker på hva jeg skal denne uken. Det er bare mandag, og allerede er jeg sliten, trøtt og lengter etter helg. Og kan noen forklare meg hvordan i huleste helvete jeg skal klare å rekke alt denne uken?
I morgen er jeg nødt til å skulke en time gym for å rekke stallen. Jeg kan ikke la være å dra i stallen, og jeg skal ta toget til Oslo 10 over 5. Jeg og Bea skal nemlig på MUSE-konsert, noe som kommer til å bli den største grunnen til at jeg stryker på potensregning-prøven jeg har på onsdag. Og ikke nok med matteprøve, så har jeg også engelskfremføring. Og så skal jeg søren meg ha første dag på jobb etter det igjen.
Torsdag er det ingenting. Hva skjer med det a? Jeg skal ikke i stallen en gang. Alt er nødt til å hope seg opp på én dag... På fredag er det "Switch"-premiere, og den nekter jeg å gå glipp av. Men jeg må i stallen, som vanlig.

Kan noen få tak i den personen som fant opp at det skulle være 7 dager i uken, og gi meg adressen, så skal jeg personlig sørge for at han/hun ikke lever ut denne uken.





Ingen kommentarer: