tirsdag 27. november 2007

FaceTube, YouBook?


Det er litt rart, merker jeg, å skulle ha en fremføring på skolen om blogging. Det er liksom noe man tenker over (jeg gjør ihvertfall det) som sitt eget. Jeg vet jo såklart at blogging ikke er mitt, men at læreren min sitter der å lurer på om hun skal lage seg en blogg eller ikke, er bare rart.
"Har dere sånn side, profil, eller hva det kalles på FaceTube, YouBook?", "legger dere ut nakenbilder av dere selv på nettet?".

Whatthefuck. Jeg har alltid visst at det var noe galt med hjernen din, men nakenbilder? Hva har det med dette prosjektet å gjøre? Er du interresert kanskje? Noe jeg forsåvidt kan fortstå, men hold det inne i hodet ditt, elevene dine vil helst ikke høre om det.

Jeg tror nettopp jeg fant en måte å forbedre karakteren min på. Hvis hun er så innigranskauen dum som det hun fremstår som å være, burde hun skaffe seg MySpace, så skal vi se hva vi får til...




(men hun virket mest interresert i Mads..)

Ingen kommentarer: