mandag 19. november 2007

Less is more..



Jeg tror jeg har fått kronisk ikkefinnepånoeåbloggeom-syndromet. Det har seg sånn at når jeg en sjelden gang tenker "jeg har en blogg, jeg burde skrive", så finner jeg ikke på noe å skrive.
Det kan være mange grunner til det, en av dem er vel kanskje at livet mitt ikke er så mye å skrive om. Det er rett og slett ikke innholdsrikt nok til å skape poster med mening.

Du ser jo selv hvor jeg er på vei, når bruker et bilde av en 4-åring og en oppnedfisk som bilde. Det gir jo ikke leseren et innblikk i hva jeg blogger om. Men ingenting kan samtidig være veldig mye, det. I noen tilfeller ihvertfall. Jeg kan komme på mange der det ikke er spesielt mye mer enn ingenting, men nå var det ikke det som var poenget mitt.

(hvorforiallverdenkanmanikkestrekeoverordpåmidtensånnsommankanpålivejournal?)

Ingenting kan være mye. Less is more. Whatever.
En ting jeg vet sikkert er ihvertfall at;


NO SLEEP IS NOT A LOT OF SLEEP... night.
(og bare sånn heeeelt på slutten, Alexander er tilbake! wowomgz. crazyshitfosho).



Ingen kommentarer: