torsdag 20. desember 2007

Morra di er one-sided!!


Jeg planlegger en framtidig karriere som engelsklærer. Det er jo ikke store jobben, ihvertfall ikke hvis du må nå opp til de kravene læreren min har. Jeg har rett og slett ikke ord for hvor fantastisk dum hun er. Et prakteksemplar av trangsynthet og dumhet.

Når ble google "one-sided"? MORRA DI ER ONE-SIDED!! (Bra, Mads). Å ja, for google er jo en nettside som presenterer nyheter og slikt sett fra et synspunkt. Akkurat som VG og Aftenposten osv. Ja, for google er ikke en søkemotor, det blånektes. Akkurat sånn som CNN, det er jo ikke nettsiden, det er bare TV-kanalen. Og så må vi jo ikke glemme Facebook da, det kommer jo til å ta over for Google i fremtiden. Facebook der man legger ut nakenbilder av seg selv. Og så er det jo disse "friends-listene", det er jo bare tull. De er jo ikke venner.
Lær deg engelsk, lær deg å snakke, lær deg å tenke. Hvordan du fikk jobb som engelsklærer vet ikke jeg... Use the fucking toolbox, yourself. (jeg merker at dette er ganske internt og vanskelig å skjønne for de som ikke har engelsk med meg...).

Og når det kommer til norsklæreren... Enda et håpløst tilfelle. Suuuuure, hun er flink i norsk og greier, men når gjennomsnittskarakteren på tentamen er 2/3, da er det jo virkelig noe galt.. Ville jeg tro da. Men det er ikke det i hennes hode. Og at de andre klassene får høyere score, det har bare noe med oss å gjøre. (2SSA, secret santa association). Hvordan har det seg at jeg har gått fra 5 til 3 på et halvår egentlig. Og når jeg får tilbake tentamen, så sier hun at det er bra. BRA? Hva faen er bra med en 4/3? Og hvordan i allverden har jeg gått fra 5/6 til 4/3.


Skyt meg, men la meg få gleden av å se lærerne bli skutt først. Og så var det jul igjen...
(OB+M)^6 = 69 . sannsynlighet = 0

(denne posten ble ikke bare litt intern engang... REsources. Igottasay).

Ingen kommentarer: