torsdag 3. januar 2008

When it all changed...


... and my luck came back.

Hvordan skjedde dette egentlig? Fra det sekundet klokken slo 00.00 natt til 1. januar må noe drastisk ha skjedd. Det er ikke tull engang, for siden da har ALT gått bra.

Jeg trodde aldri jeg skulle få se Panic!. Nå har jeg billetter og er garantert et show. Det er bare 53 dager igjen. Og som ikke dette skulle være nok, så får jeg møte igjen svenskene fra språkreisen. En av dem har allerede bestillt billett, og det beste er at A kommer. Omg. Jeg er lykkelig, vandrer rundt med konstant sommerfugler i magen.

Jeg hadde GÅTT til Stockholm for å se Panic!, så jeg er ganske så fornøyd med at mamma ikke engang prøvde å si nei når jeg hylte av glede og datt av stolen da jeg så de skal spille i Stockholm. Hun sa bare, enkelt og greit, at hun skulle bestille flybilletter og hotellrom. Hun forstod såpass.

2008 er bare 3 dager og noen minutter gammelt, og det ser ut til å bli et heidundrandes år allerede!!

Ingen kommentarer: