tirsdag 25. mars 2008

For lenge..



Nå er det en stund siden det har vært noen ordentlig ~update her, nødvendig har det heller ikke vært. Jeg har faktisk ikke skrevet en ordentlig blogg siden 5. februar... Jeg har møtt masse nye mennesker siden sist, det føles bra å få nye ting inn i hverdagen, no offense.

Forvirret er jeg også for tiden.. Eller, altså. Det begynner å komme seg nå, jeg begynner å finne ut litt av meg selv, noe som faktisk gjør ting mye lettere. Dessuten har jeg masse ting å glede meg til i fremtiden, og det fortsetter bare å bli bedre. Lovende.

Det er noen jeg kunne tenke meg å være nærmere, noen jeg gjerne skulle hatt mer avstand til. Men sånn vil det alltid være, og jeg skal ikke klage. Det er bare alt for lenge til sommeren, og jeg savner deg allerede.



pretty. odd. kommer ut i dag. absolutt verdt å kjøpe.

Ingen kommentarer: