tirsdag 2. juni 2009

Det går mot slutten, nå..

Okei, nå skal jeg slutte med alle hestebildene fra helgen. Kom hjem litt etter 11 i går kveld, og våknet stiv og støl i dag formiddag. Det gjør litt vondt å sitte, reise seg, sette seg ned, gå i trapper, løfte armene og generelt bevege meg i det hele tatt. Det var deilig å sove lenge, men har allikevel følt meg sliten i hele dag. Har en rar følelse i kroppen som jeg ikke vet hva er eller hva kommer av, men den går vel bort etterhvert håper jeg. Trenger litt mat og et glass pepsi max, så er vel ting som det skal være igjen. Har nada å skrive om i dag, har heller ikke gjort noe nevneverdig iløpet av de.. 7-8 timene jeg har vært våken. Men det er deilig å ha fri da, det skal sies. 

Nå er forresten den nye bloggen så godt som ferdig.. Give me one more day, så flytter jeg nok over dit. Håper bare noen av leserne mine blir med? 

6 kommentarer:

Guro sa...

Jeg er i hvertfall en leser som følger med deg over fra dette blogspottullet.

maddiieeatthedisco sa...

aw, takk gurooo

Cathrine sa...

Ja, jeg følger deg videre jeg og :)

maddiieeatthedisco sa...

hurra, strålende!

iselin sa...

jeg har vel strengt tatt ikke noe annet valg enn å følge deg videre.....

maddiieeatthedisco sa...

hahahha det er bra du vet det selv, iselin!