mandag 1. juni 2009

What more could you ask for?

Det er fortsatt like perfekt vær, og formiddagen har blitt brukt på en 3timers lang ridetur. Vi slipper å hjelpe til i stallen i dag, så vi kan bare slappe av og kose oss. Marion var ikke halt lengre i dag, så fikk heldigvis tatt henne med på tur. Det er litt rart hvordan jeg er tilbake på ryggen hennes et helt år etter jeg solgte henne. Vi red ned til feltrittbanen, noe som tar ca tre kvarter (eller mindre om jeg ikke hadde måttet vente på Beatrice og hesten hennes hele tiden). Var utrolig morsomt å ri Marion igjen, bare galloppere rundt på gressletten og kose meg. Det var ikke engang uvant å sitte på henne igjen, etter 3 år i salen hennes hver dag skal det litt til for å glemme noe. Det var stekende varmt, og jeg er blitt enda mer solbrent på armene. Det er ganske fint her nå, vil ikke hjem akkurat nå.. Selv om det skal bli ganske deilig det og.

Nå har vi spist lunsj og Beatrice sover igjen.. Vi skal tilbake i stallen for å ri litt dressur i ridehuset om en liten stund, så må vi pakke og rydde hytta før vi kjører hjem i kveld engang. Det er så herlig akkurat nå; varmt og fint vær, jeg er ikke like støl lenger, jeg føler meg opplagt og jeg vet jeg har hele 8 dager fri før muntlig eksamen. Og når den er ferdig har jeg sommerferie. Livet er ganske fint, egentlig.

5 kommentarer:

Karoline sa...

Nåmmin! Søteste hesten<3

Amanda sa...

Hesten var kjempefin. :D
Skulle ønske jeg turte å sette foten i en stigbøyle ijen, men sånt var den historien.

Tor-Arne sa...

Du må huske solkrem vennen! Og fin hest : D

maddiieeatthedisco sa...

karoline: jaa vet ^^

amanda: oi, hva skjedde?

ta: ...... fin hest ja <3

Omana sa...

Når jeg ser på alle disse hestebildene, savner jeg å ri :(