lørdag 27. januar 2007

Halvt homse, halvt normal... x)

Lørdag <33 Siv feiret bursdag på Peppes i Oslo :) Tok toget sammen med Stian og Eirik inn til national, der vi møtte alle vennene hennes fra Nesodden :) Første gang jeg møtte Christian (kjæresten til Siv) også ;) Det var koselig :)

Hah.. Kelneren der var så sinnsykt råååå <3 Halvt homse og halvt normal i følge han selv. Og så het han Arild, eller no.. Haha.. Han prøvde seg på Stian jo :P Men vi spiste god pizza og god dessert <3 Håper kelneren får lønnspålegg, siden vi skrev så mye fint om han i gjesteboken :) Og vi fikk til og med gratis helium-ballonger :P

Så tok Nesodden-menneskene båten tilbake mens jeg, Stian og Eirik valset rundt i byen og gjorde ingenting... :P Og så ventet vi leenge på toget imens vi innhalerte helium helt til alle tre hørtes ut som fulle smurfer x) Men det var gøy :P
Gutta forlot meg på toget på Billingstad, så jeg måtte kjøre 2 lange stasjoner helt ALENE :O Hah.

Ellers i dag så har jeg hatt dressurtime, som gikk ganske bra, bortsett fra at hesten min kan være litt utspekulert til tider :P Hehe.. Hun tok helt av etter timen, så jeg måtte bare gi opp å roe henne ned :P

Det var vel alt for i dag.. Jeg gjør som Julie, dagens nye venner;
- Amalie
- Marita
- Christian
- (Sondre?)... Snakket ikke noe særlig med han siden han satt heeelt på den andre siden av bordet...
- Den kjempekule halvt homo, halvt normal kelneren på Peppes :)

Peace Out <33

Ingen kommentarer: