torsdag 25. januar 2007

One day...

Jah. Her kommer del 2 av min Torsdag ;) En veldig normal torsdag, der det fortsatt ikke har skjedd noe spesiellt, egentlig...

Det var stress å stå opp i dag, du kan godt si at kroppen nektet. Ikke engang øynene gadd å åpne seg.. Så, jeg fikk litt dårlig tid.. Noe som resulterer i at jeg måtte kjøre med mamma litt over halvparten-ish av veien :)
Iskaldt var det også, all sminken tørker inn i den kulda joo! :P Det irriterer meg... Meeen, mattetimene (blæh. FUCK DEG JÆVLA STYGGE SYNNØVE-DRAGE) de funker egentlig greit det. Bortsett fra hun ene lærern da.. Les parentesen ;) Hun er nødt til å være retarded til en rimelig høy grad. Uff...

Meen. Det var fortsatt ganske så koselig skal jeg si deg :P For vi i "syklubben" klarer jo ikke å holde kjeft :P Jeg tegner smileyheads med kropp, Linn-Pinn Sukkerspinn tegner tuuusenvis av søte blomster, Julie chatter, Mads og Heidi henger på Sol, der de spiller Tetris. Ja, dette er en normal mattetime :P Forresten, jeg brukte vel en del tid på å tegne på Paint også x)

Hmm.. Så var det sånn møte-ish greie om videre valg av linjer i 2.klasse.. Smarte-Mads måtte vise meg.. =P Skjønner det vel sånn ca tror jeg. Kanskje.. Glad jeg tar språk, for da slipper jeg alt tullet med valg av fag :) Gud, kunne ønske jeg kunne velge biologi eller samfunnsgeografi istedetfor å måtte lære meg SPANSK! :P Hmf, skaff meg flere valgmuligheter liksom...

Oii, laaang blogg.. :) Ikke regn med at den blir så lang hver gang, altsååå.. Engangstilfelle, eller kanskje det blir et flergangstilfelle... =S :P

Slutte av snart, sier du?? Linsene tørker ut øynene mine... Må blunke som bare f for å kunne se x) Soooooove, digg :) Hvis ikke Findus (pusekatten min) kommer ned for å terrorisere meg igjen da. Hah, ender alltid opp med å kun ha en tredjedel av dynen.. Slem pus, men veeeldig søt da!

God natt <3 Skriver mer imorgen, FREDAG <33 OMG, how great is that, liksom!?

JUMP AROUND PEOPLE.. Ehm, hukser ikke resten av sangen.. (Lære meg eller Heidi??) :P

Ingen kommentarer: