lørdag 27. januar 2007

Kjære mamma & pappa

Kjære mamma & pappa:

Beklager at jeg ikke befinner meg langt inne i drømmeland i sengen min for øyeblikket.
Jeg er nemlig på oppdagelsesferd i nabolaget.
Jeg kjedet meg, og snublet over noen hagenisser som også kjedet seg ikke så langt unna
Derfor gikk jeg til hagenissene for å synge singstar.
Jeg vet at klokken er over 12, og jeg burde ha sovet
Men jeg kunne ikke styre meg
Så nå vet dere hvor jeg er, og jeg vet ikke selv når jeg kommer tilbake.
Ja, jeg er fullstendig sprø, men jeg kan ikke noe for at jeg blir hypnotisert til å klatre ut av
vinduet og møte 2 gærninger midt på natta.
Jeg skal ta på meg nok klær, så jeg kommer ikke til å fryse så veldig...

Kommer tilbake før soloppgang!

Hilsen Madeleine

2 kommentarer:

Juliet. sa...

GÅ! Løp som vinden! Ut i det fri! Du er fri, Madde! Fri til å gjøre akkurat HVA DU VIL! Hva som helst kan skje;)

maddiieeatthedisco sa...

Fri som fuglen... :P Hva som helst kan skje, men det skjedde ikke :P Hah. Another time :)