onsdag 31. januar 2007

Boller med melis <33 x)

To dager siden sist. I'm sorry.. Men jeg er syk og sånt, så har ikke orket.
Føler meg generelt mye bedre. Tenker ikke like mye på han, noe som gjør at jeg blir i mye bedre humør x) Vært hjemme fra skolen hele uka (mandag-onsdag), men må nok på skolen i morgen. Da er det kort dag i tillegg.. Og mattetimene er chill uansett ;P

For tiden går jeg på trafikalt grunnkurs. Æsj.. Så sinnsykt kjedelig. 4 laaaange timer på en jævla hard og vond stol. I tillegg har jeg feber og hodepine. Og jeg skjønner ikke forskjellen på alle disse reglene og skiltene x) Jaja.. Går bare over tre dager da.. Heldigvis!

Hva skjer ellers egentlig..? Ingen ting. Det er sprangstevne i Drammen i helgen :D Morro!
Suzanne red Marion for meg i går, uff... Hun hadde aldri hoppet med henne før. Så, ehm.. Hun falt av :P.. Stakkar. Hun sa det gikk bra da.. :P

Hmm.. Kjedelig å være hjemme sånn midt på dagen egentlig. Baker boller, igjen x) Blir digg <3
Mamma er også syk, så hun sitter å maser på at jeg må gjøre lekser. Men, ååhh.. Det er liksom ikke det jeg har mest lyst til nå, akkurat.. Tror jeg må planlegge en tur til Nesodden snart.. Vil se hvordan Siv har det der. Og være sammen med Benedikte, Amalie, Marita, Christian osv. Fikke ikke pratet såå mye med dem på Peppes akkurat :P Det hadde vært morro å dra dit :D

Ihverfall.. Jeg må på skolen i morgen. Blææ.. Jeg er lei! :P Men det er kort dag, TAKK GUD!
Og i kveld er det LOST <33 Og Feriekolonien, men det rekker jeg ikke pga. traffikalt grunnkurs x( ... That's life.

Peaace and looove <33

Ingen kommentarer: