søndag 17. juni 2007

Gøteborg.


(Gabe Saporta (Cobra Starship & Pete <3)
Nå har det gått to uker siden forrige bloggpost. Før hendte det jeg blogget to ganger daglig, hva skjer med meg? .. Jeg vil ikke si at det bekymrer meg noe spesiellt, og det er jo ikke det at jeg mangler noe å skrive om.. Det kan være det samme, jeg blogger nå, det er det viktige (?).

Jeg kom hjem fra Gøteborg for noen timer siden. Familien + tante, onkel, kusine, fettere, bestemor og søster til bestemor feiet bestemors 80årsdag. Hvorfor vi feiret den i Gøteborg får du spørre pappa om... Jeg tror jeg hadde mest nytte ut av turen, i og med at alle ble stående å vente på meg utenfor hver eneste butikk. De har jo ikke de samme butikkene her hjemme!
Gøteborg kryr av heite svensker. Jeg ble nesten overrasket. Og emo-stilen har fullstendig tatt av, spesiellt hos gutter! Jeg frydet meg der jeg vandret rundt, og det hendte jeg ble hengende laangt bak de andre der jeg gikk fullstendig i min egen verden. Gøteborg har mye fint å se på - guttene er hovedattraksjonen.

Å sove på rom med lillebror på 12 år er ingen drøm. Hoteller får meg til å ville flytte til leilighet. De minner meg på hvor mye jeg gleder meg til å flytte ut hjemmefra (no offense mamma&pappa), men å leve sånn som jeg selv vil er noe jeg virkelig begynner å lengte etter. Jeg og fetteren min, som er like gammel som meg, tok heisen til 7.etasje. Vi syns vi hørte musikk, og vi hadde rett. Ute på takterrassen var det party. Med mennesker på 30+ riktignok, men det gjorde at vi fikk lyst til å gå ut... Men så kom foreldrene våre og halte oss inn på rommene våre. Jeg gleder meg til å bo for meg selv.

Det er skummelt å si at man kan savne noen man aldri har møtt når man har vært borte i 2 dager. Ikke det engang. Alt jeg hadde var en musikkvideo og 80 sanger. Jeg tror jeg begynner å bli en smule gal, jeg tror jeg ser Fall Out Boy logoer overalt. Jeg sammenligner folk på gaten med Pete, Patrick, Joe og Andy. Og Ryan og Brendon har jeg sett litt mer til, siden jeg har hele Panic! at the disco DVD'en på iPoden.
Nå får dere unnskylde meg, jeg har viktige gjøremål før jeg legger meg. 9 days to Oxford!