mandag 25. juni 2007

Oxford =)

(ingen kommentarer på bildet, takk. Ryan er heit uansett hva dere sier!!.. så det så.)

Nå er dagen før den store dagen kommet. Dagen før jeg drar til Oxford. Dagen før det er 3 uker til jeg kommer hjem igjen. Dagen før jeg tar et skritt videre i livet, og får et nytt syn på det. Det er nemlig sånn jeg ser på denne reisen. Jeg tror, og for all del håper, at jeg kommer tilbake som en ny, og forbedret, person med tre uker erfaring og selvstendighet i baklomma.
Det er ikke ofte jeg klarer å gjennomføre et ønske, en tanke eller et mål på denne måten. Ofte så gir jeg opp når jeg har kommet halvveis, men denne gangen har jeg fullført. Selv om det var mamma som i starten pushet dette på meg, så er det jeg som har ordnet det meste selv. Med hjelp av Anka da, selvfølgelig =)
Jeg har ikke helt fått det inn i hodet enda. At jeg faktisk skal tre uker til England. Så og si på egenhånd. 21 dager er ganske lenge.. Hva jeg kommer til å savne mest;
- hesten, hunden og katten
- alle vennene mine
- bildene mine, 1962 Fall Out Boy og Panic! at the disco bilde, jeg kan ikke leve uten.
- dataen. jaa, jeg er avhengig.
- sengen min...

Med dette sier jeg hadet... Jeg er tilbake igjen om tre uker, kansje jeg stikker innom en internettcafè i Oxford, vi får se =) Håper dere ikke savner meg så altfor mye da.... =P Haha. Ha en fortsatt fin sommer! <3

Ingen kommentarer: