lørdag 23. juni 2007

.. you'll end up kissin' some sweet lips



(< new appearance; Brendon Urie fra Panic! at the disco).

Nå er det ikke lenge igjen til språkreisen! 3 dager faktisk, 16 minutter til det er 2. Jeg har begynt stresset med å planlegge hva jeg skal ha med, og har funnet ut at jeg kommer til å få et stort problem. Jeg har så fryktelig mye jeg vil ha med, men det er tre ganger så mye som det jeg kan ta med. Det ordner seg nok... Jeg får bare be mamma og pappa sendte med ekstra mye penger så jeg kan kjøpe klær der.. :P

De siste to dagene har vært rare.. En gutt jeg ikke nevner navnet til, kom plutselig inn i livet mitt på fredag formiddag. Som et resultat av Marte som prøver seg som Kirsten Giftekniv. Det viste seg at vi var en god match i teorien. Praksisen prøvde vi ut i dag... Han var hyggelig, og vi har de samme interessene. Og ja, han var virkelig interresert. Litt FOR mye.

.. those lips weren't so sweet after all.

Ingen kommentarer: