søndag 31. mai 2009

MITT ANDRE HJEM.

Vi kjørte en tur og døde litt av varme i bilen. 
Det STEKTE på sanden og steinene, så..
Beatrice badet, selv om det var kaldt i vannet.
Jeg lekte med ponniene i stallen. 
Det er søren meg enda varmere enn det var i går, mulig fordi det så og si er vindstille i dag. Vi forsov oss, men var i stallen 5 over 7 allikevel. Da vi var ferdig kollapset jeg i sengen og sov i nesten tre timer, det var deilig. Ser ikke ut til at det blir noe ridning i dag heller, men jeg er faktisk usikker på om jeg hadde klart/orket det uansett. Dessuten er Marion litt halt, så det er ikke sikkert jeg kunne brukt henne uansett. Nå har ihvertfall alle de som var her på firmatur dratt, så imorgen blir det nok litt ridning. Kjører hjem på ettermiddagen engang, det skal bli deilig å sove lenge. Jeg klager mye over hvor støl jeg er, og har litt gangsperre, men det er ikke så ille. Jeg elsker det stedet her, selv om det er blitt til en jobbe-helg mer enn en ridehelg. Det er ikke så dumt det heller, faktisk. Jeg har fått så mye farge i ansiktet at jeg ikke burde sitte ute i solen, uansett hvor fristende det er. Kan jo alltids sole resten av kroppen, da. Men først er det middag til oss, så til hestene og så sovner vi nok fort etter det.

2 kommentarer:

Vebjørn sa...

Det såg herlig ut der med vatnet og fjella ;-)

maddiieeatthedisco sa...

det er det, absolutt :)