torsdag 1. februar 2007

Back to school...

Mattetime :( Sinnsykt dårlig lærer.. Fikk ikke lov til å være på den andre gruppen sammen med Mads og folka heller... x( Så nå sitter jeg her å irriterer livet av meg over læreren. For det første så skjønner jeg ikke matten, for det andre har hun verdens mest irriterende stemme, og for det tredje så er hun noe j****** stygg.

Må ta bussen opp i stallen rett etter skolen. Hvis jeg skal rekke traffikalt grunnkurs kl. 5. Hah. Førstehjelp. Kan jo bli festlig nok.

Første dag denne uken jeg er på skolen. Jeg har vondt litt overalt... Spesielt i hjernen. Stemmen til Synnøve gnager. Faen. x) Snaaart helg da :) Det blir deilig.
Men det er matteprøve neste uke. Jeg sliter! Jeg får ikke med meg noe av det hun forklarer, jeg gjør ikke lekser og jeg gjør heller ikke oppgaver i timen. Kommer så til å stryke. Må nok jobbe litt hjemme neste uke.

Jeg trenger Mads, Heidi, Linn, Julie og Pernille for å overleve 5 timer med matte. Nå sitter de på andre siden av veggen. Jeg fikk jo lov til å bytte til deres gruppe jo! :( Det ødela liksom hele torsdagen, som jeg faktisk syns var en fin dag. Jeg skal så sende en sint mail til begge lærerne :P

Peace out <33

Ingen kommentarer: