søndag 20. mai 2007

Bilde-meme =)


Mads tagget meg med følgende: Tanken her er å svare på spørsmålene uten å bruke ord, bare bilder. Spørsmålene er fra Dagbladet Fredag.

Hva er du flink til?











Hva drømmer du om?












Hva er det beste med hjemstedet ditt?













Hvem drømmer du om å kline med?












Hva ville du gjort hvis du var statsminister for en dag?












Hva er du mest redd for?













Hvem skulle spilt deg i filmen om ditt liv?











(grunnet ridningen, nothing else).

Hvilket yrke ønsker du deg?






(I want to be that bitch...)


Hva ville du sunget på Idol-audition?










(Ironisk nok skal jeg på Idol-audition. Vet ikke hva jeg skal synge enda..)


Hvorfor er ikke du kjendis, egentlig?








Hvem tagger du?

... Jeg tillater meg selv å bruke tekst her; Ann-Kristin er den jeg vil tagge =)