onsdag 2. mai 2007

HJELP!


Jeg sliter. BIGTIME. Pappa ler av meg siden jeg ikke skjønner noesomhelst av matten han så desperat prøver å banke inn i hodet mitt. Hjernen min er absolutt ikke lagd for å forstå matematikk. Fins det andre som er sånn som meg?

Jadajadajada. "Du har jo praktisk matte, det kan jo umulig være sååå vanskelig!?". Det er umulig at det kan være lett, skal jeg si deg. Jeg klarer ikke å forstå det, uansett hva slags metoder (eller redskaper) du bruker for å banke det inn i hodet mitt. Det er bare å gi opp, det kommer ikke til å virke.

Det eneste jeg føler jeg kan, LITT, er kanskje en smule av.. åh faen. Hva var det det het igjen?... Helt seriøst, jeg har glemt hva det heter.. Noe med hyponutes eller noe. Eller var det hapytonus? Hmm. Og så var det noe med en katt. Eller en taket? Faen.

Jeg tvinger meg selv til å tenke positivt på prøven i morgen. Jaa, det er jo veldig lett da.. "Jeg klarer dette, jeg klarer dette, jeg klarer dette. Jeg kommer ikke til å stryke". Repeat.
Men nei.. Jeg blir ikke noe smartere. Fins det ikke en type narkotika eller et annet slags rusmiddel som kan sprøytes/tygges/svelges/puttes inn i kroppen sånn at jeg kan multiplisere (oooh. Matteuttrykk!) et par ganger, sånn at jeg har en viss sjanse for å overleve skjebnens matteprøve i morgen!?

Hvis du har noe ulovlige midler på lur, vær grei å kom innom så fort som mulig. Jeg trenger det du har, og litt til...

4 kommentarer:

Ruterknekt sa...

Jeg ler høyt! Soryyy =D

Unknown sa...

hahahaha..madde da
du kan umulig være så dårlig.
det heter forresten hypotenus og katet ;) meg litt flink i matte *stolt* haha ;P
lykke til i morgen da :D
xx

maddiieeatthedisco sa...

Jeg vet det heter hypotenus og katet x) Skrev det bare for morro skyld :P Haha. Takk Mads, jeg ler også høyt.

Juliet. sa...

Pass deg nå da madde. Det er en tynn linje mellom morro og rett ut tragisk =P

GODHELG!