torsdag 10. mai 2007

... News.



(Merk; Panic! at the disco, ikke Fall Out Boy!)

Jeg har hatt en ganske artig uke.. Ikke det at uken er over enda, men la meg fortelle hva som har skjedd til nå.
På mandag skuffet jeg en av mine beste venner, stakkars. Jeg skulle aldri ha gjort det jeg gjorde, og jeg kan ikke klandre henne for å hate meg for det. Og ikke vet jeg om hun noengang vil kunne stole på meg igjen. Jeg er lei meg for det, Anka. Men såvidt jeg vet, så er vi venner igjen. Heldigvis.


Beklager mangelen på ordentlige blogger i det siste. Som tidligere nevnt, mye som skjer. Mesteparten av tiden jeg tilbringer på dataen for tiden går med til musikk og FOBR-boardene. Og kranglingen på msn da.
Til Anka, nei, jeg er ikke forelsket i han. Slapp av, du kan få han! Du fortjener det beste <3

Jeg hadde drakamp med mattelæreren min i dag. Hun holdt i den ene enden av matteprøven min, jeg i den andre. Jeg nektet å se hva jeg fikk, hun prøvde å overbevise meg om at det var bra. Jeg hørte på henne til slutt, og datt nesten av stolen da jeg så at jeg hadde fått 4!!! Det er fire karakterer bedre enn forrige prøve, det..
Takk Mads, du vet jeg elsker deg for det <3.

Mye ny musikk har tatt plass på min iTunes i det siste. Panic! at the disco, Paramore, Cute is what we aim for, The Academy is, Mika og maange andre. Hver kveld sovner jeg - halvveis bevisstløs - grunnet for høy musikk som trenger seg inn i hjernen min fra høretelefonene. Er det derfor det er så vanskelig å våkne om morgenen? ... At jeg bedøver hjernen med musikk hver kveld, mener jeg.

Så vil jeg avslutte dagens blogg med;
- Anka, beklager, unnskyld, sorry. Jeg elsker deg<3 Vil deg alt godt, og vet ikke hvorfor jeg gjorde det jeg gjorde. Det skjer ikke igjen, og jeg unner deg alt godt. Beklager. It won't happen again! Promise!!
- Mads, du vet du er evig elsket for din hjelpsomhet. Takk<3
- Heidi har fått en msn-smiley oppkallt etter seg. Se opp for HÆDDI ATTACK! Kan skje når som helst. Beware!
- Madde elsker herved både Fall Out Boy & Panic! at the disco.
- Ryan Ross er (nesten) like heit som Pete. Og 8 år yngre.
- Stygge rykter (uten å vite nøyaktig hvem kilden er [Mota?], så stiller jeg meg uskyldig til dem).
- Det er snart sommerferie. 40 dager, 44 dager for oss Anka, da er det villt party med bleike, rødhåringer!
- Følg med på Ankas status på Facebook. Innen fredag kveld blir den endret;
"Anka is no longer listed as single" ... "Ann-Kristin is now in a relationship with J". Have fun sweetheart<33



1 kommentar:

Unknown sa...

awww..madde da.u know i love u too honey<3 :)
men hva faen!?? etter en date..jah,det tror jeg også du.
<3