onsdag 16. mai 2007

Is-spise konkurranse


Hvor kjedelig kan en skoledag egentlig bli? ... Med en død laptop, og intet annet enn et ark å skrible på, tok de 4 engelsktimene drepende lang tid.
Fransklæreren min er etter meg, hun spør meg om ting hele tiden jo. Og nå skal hun ha franskhøring med meg på mandag. HJELP!?

16. mai er dagen før nasjonaldagen. Som vanligvis er en dag jeg ikke er spesiellt glad i. Men jeg skal til Anka, sammen m J, så jeg tror det kan bli veldig koselig. Og telttur innendørs på fredag kanskje enda morsommere =)
Jeg prøvde den éne kjolen jeg har isted, den var fortsatt fin, men orker ikke bruke den på 17. mai. Det blir tights og tunika. Og skoene til 2.600 kr jeg bare har brukt en gang. Dårlig samvittighet? You bet...

Skjermen på den andre laptopen min er ødelagt (takk mamma!), så derfor måtte jeg børste støvet av denne eldgamle, steinalder-laptopen. Den fungerer noenlunde OK, men alle Fall Out Boy-bildene mine er på den andre =I
Jeg må ha den gamle tilbake =(

Thats it for today.. Jeg gidder ikke skrive mer. =/
HA EN HEIDUNDRANES 17.MAI!! Og la oss ha en is-spise konkurranse! Kommenter bloggen med hvor mange, og jeg kårer vinneren som får ... et avsnitt skrevet om seg i blogget.. <3

1 kommentar:

Martyyy sa...

jeg spiste 3 is:D:D hahaha