fredag 5. desember 2008

and this is how i disappear.

(bildene er fra onsdag)

Hei, jeg heter Madeleine og har vært skikkelig dårlig til å blogge de siste dagene. Jeg har hatt masse tid jeg ikke har brukt på noenting, ikke engang bloggen. Herregud, jeg er virkelig dårlig til å bruke tiden min effektivt. Har tentamener og prøver og sånn for tiden.. Hadde nynorsktentamen i dag, heisannnn den gikk dårlig. Var en tur i Sandvika med ruterknekt etterpå (vet ikke hvorfor jeg ikke kaller han mads her på bloggen).. Kjøpte klær jeg nå fant ut at jeg ikke får behov for. Mamma og pappa har nemlig bestemt seg for å bli enda strengere (om mulig..) nå som jeg er blitt 18, så får rett og slett ikke lov til å dra ut i dag.

Nå er jeg i dårlig humør, alt kom bare på en gang akkurat nå. Tok en varm dusj og nå føler jeg bare for å gå og legge meg. Faen.




Ingen kommentarer: