mandag 15. desember 2008

stuck on a little hot mess.

God morgen (ish..)! Har ikke rukket å blogge i helgen, og har heller ikke tid i dag, so here it goes. Sitter i klasserommet og har religion akkurat nå. Drittvær ute i dag, det var ikke spesielt deilig å gå til skolen i dag.. Men måtte jo komme meg hit på en måte, og endte da opp her til slutt. Skulle gjerne ha sovet litt ekstra i dag. Hver dag, egentlig.. Men det går bare ikke, og denne uken er det jobb hver dag etter skolen. Jeg kommer til å være helt utkjørt innen juleferien. Og da er det jobb da også, så det er jo fint..

Hadde det ordentlig morro med polaroidprinteren min på fredag.. Eller kanskje det var lørdag? Uansett.. Fant ut at arkene den printer på faktisk også er klistremerker hvis jeg tar av bakdelen. Da blir det kreative julegaver og julekort fra meg i år.. Til noen, ihvertfall. Har ikke plass på veggene på rommet da, så vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av dem. Men det er jo koselig bare å ha dem liggende litt rundtomkring, egentlig. Nå skal jeg regne ut snittet mitt / gråte over dårlige karakterer i stedet for å gjøre religion. Jeg har vondt i hodet og trenger kaffe. Men det har vært en bra helg, og det er alt jeg har tenkt til å si om det. Blogges :)


9 kommentarer:

Stine sa...

I spy with my little eye... BRENDON :D

maddiieeatthedisco sa...

haha :D yayy! og jack<3

Anonym sa...

skulle ønske jeg hadde en sånn printer jeg og :(

maddiieeatthedisco sa...

hehe bestill en da! eller ønsk deg til jul ;)

Anonym sa...

Takk!
Kule polaroidprints ;)

maddiieeatthedisco sa...

takk! :D

Ruterknekt sa...

ÅH, hahahahaa. Hver gang jeg har sett dette bildet, til nå, har jeg trodd pcen din var printeren og at du hadde printet ett stort bilde av mange små :D

Cleverrrr.

maddiieeatthedisco sa...

du er jo en smart en og da, knekt.

Ruterknekt sa...

Veit, det er derfor du liker meg.

:)