mandag 8. desember 2008

i will never believe in anything again.

Bare fordi jeg ikke klarer å tenke på stort annet for tiden. Jeg har for lite tid og altfor mye tid å slå ihjel frem til mars. Jeg drukner igjen, og jeg liker det.

Jeg liker ikke utseendet på bloggen i det hele tatt akkurat nå, alt ser bare rotete og rart ut, dessuten liker jeg ikke fargene. Jeg trenger en blogg jeg liker utseendet på, det inspirerer meg til å skrive mer. Akkurat nå er jeg ikke fornøyd med utseendet, ergo jeg skriver hverken like mye eller like underholdende eller whatever. Men uansett hvor mye jeg gjerne skulle ha hatt en ny layout med en gang, så får jeg ikke gjort det i dag. Heller ikke i morgen. Vet rett og slett ikke når jeg får tid til å snekre sammen noe.. Må tenke ut noe smart først, tror jeg.. Hvis noen har ideer eller lignende som kan hjelpe meg på vei, må dere gjerne hjelpe til!

Nå er jeg nødt til å lese litt engelsk, har engelsktentamen i morgen. Heldigvis er det den siste tentamenen og prøven før jul, skal bli utrolig deilig å bli ferdig!! Skal bare se top model, så skal vi se hva jeg får gjort. Lite, merker jeg..

Ingen kommentarer: