torsdag 11. desember 2008

permanent jetlag, take me back.

(bare fordi jeg savner hesten min og ikke har noe annet bilde å bruke..)

Litt redd for å blogge, merker jeg. Ironisk nok, så er jeg litt redd for å få nye lesere. Eller altså, lesere som kjenner meg og snakker med meg til daglig. Jeg burde jo ikke ha noe imot at folk leser her, det er mer opp til meg selv hva jeg skriver her og hva jeg vil folk skal vite / ikke vite. Har vurdert å slette alt jeg vil ha bort her, bare sånn for å være på den sikre siden. Men nei, tror ikke jeg gidder det. Må kanskje bare tenke litt mer over hva jeg skriver fremover.. Det er litt kleint til tider..

Men uansett... Føler at jeg er ferdig på skolen før ferien nå, egentlig. Eller, jeg er jo ikke det, men jeg orker bare ikke gjøre mer. Ikke engang å stå opp om morgenen. Jeg er så utrolig selvdisiplinert! Men på jobb dro jeg, og det var gøy. Selv om det medførte en hel haug pinlige situasjoner, avsløringer om bloggen og en kunde som mente vi kunne kline istedenfor at han skulle betale.. Jaha, nok en spennende torsdag.



10 kommentarer:

Anonym sa...

wheeeeeeee thanx <3<3<3<3<3<3

Anonym sa...

Det kan stemme veldig fint. Jeg heter Feddaboy der også ;)

Anonym sa...

jøss, så kos! thanxx. jeg liker designet ditt btw!

maddiieeatthedisco sa...

julie: hahh bare hyggelig! :D

feddaboy: tenkte meg det ;)

henke: heh skulle bare mangle! takk :)

Anonym sa...

det er kos det også! tror jeg skal drike gløgg med vin hos en friend i kveld. det blir kos det og!

maddiieeatthedisco sa...

åhh høres bra ut ;)

Anonym sa...

sv: Ja, la oss gifte oss! :D

maddiieeatthedisco sa...

hahah krag, hvorfor ikke! :D

Anonym sa...

jeg er ny leser! hoho, likte bloggen din kjempegodt, og slapp av, jeg kjenner deg ikke :) hehe.

maddiieeatthedisco sa...

arild: så hyggelig!! haha bra med noen som ikke kjenner meg da, i guess x) heheh.