onsdag 24. desember 2008

hohoho, under the mistletoe.

Desperate forsøk på å få julestemning på gang.. Det virker ikke heller. Jeg vet ikke hva det er som stopper meg fra å kunne sette meg ned, se på julefilmer og kose meg, men jeg får det bare ikke til i år. Jeg har jobbet hver eneste dag den siste uken, jeg burde være glad for å kunne slappe av litt. Men det er jeg ikke. Jeg kjeder meg, er rastløs og dermed blir jeg også i dårlig humør. Ikke ideelt i julen. Skulle gjerne ha kvittet meg med følelsen.

Jeg er så glad vi ikke har masse glorete julepynt hengende rundtomkring. Jeg hater når det blir for mye jul og for mye pynt og alt det der, jeg har julen så til de grader opp i halsen etter å ha pakket gaver og hørt på folk krangle et par uker i strekk nå. Det er utrolig hvordan folk oppfører seg offentlig, spesielt de som lar det gå utover oss som faktisk jobber for å selge dem alt de trenger av gaver. Merker jeg har lyst til å smelle tilbake når de kommanderer meg til å pakke inn 40 bøker, 19 spill og en haug kosedyr. Og så venter de jo selvfølgelig med å spørre om byttekort til etter at jeg er ferdig med å pakke inn gavene.

Nok klaging, det virker som om å klage er alt jeg gjør for tiden. Jeg gjør mye dumt da, så det er kanskje bare rettferdig at jeg skal ha noe å klage over. Det irriterer meg at jeg aldri klarer å bestemme meg for hva jeg vil. Og når jeg bestemmer meg så er det for sent. Fint, Madeleine. Så nå har jeg igjen klart å ødelegge noe jeg helst ikke skulle ha ødelagt, men sånn er jeg bare. Det ordner seg forhåpentligvis. Men så er det jo typisk meg å ville noe helt annet når ting begynner å legge seg til rette for meg. Det er nesten litt komisk hvordan jeg aldri skal klare å holde meg unna drama. Uansett om det har noe med meg å gjøre eller ikke. Men oi, jeg sa jeg skulle slutte å klage.. Tror det er like greit jeg avrunder. Vi blogges igjen i morgen, ha en god jul i mellomtiden!


6 kommentarer:

Anonym sa...

For noen søte nisser på det siste bildet.

SV: Men det er brææ, bor du langt unna eller?

maddiieeatthedisco sa...

bor i asker ;)

Ruterknekt sa...

Det er ikke peisen på rommet ditt, vel? :O

maddiieeatthedisco sa...

hahahahahah dust, mads!



og nei, det er det ikke xD

Anonym sa...

haha, meg og en venn. morsomt.

maddiieeatthedisco sa...

deg i blondetruser eller? ;)