tirsdag 2. desember 2008

all this time..

Nytt utseende på bloggen, vet ikke helt om jeg liker det. Lagde det ganske fort i formiddag i mangel på noe bedre å gjøre. Eller, det er ikke sant. Har masse å gjøre som jeg heller skulle ha gjort.. Men du skjønner sikkert tegninga.. Gjør heller noe morsomt enn å bli i dårlig humør med alle leksene og prøvene jeg må øve til.

Så hei, nå er jeg 18. Virkelig stor forskjell må jeg si. Har enda ikke kjøpt drikke selv, men må ærlig innrømme at jeg gleder meg til å gjøre det. Akkurat nå er det akkurat som før, kunne for all del ha vært 15 år gammel og fortsatt på ungdomsskolen... Alt jeg gjør er bare skole, dra hjem, sovne, lekser, tv og sove igjen. Dag ut og dag inn. Jeg kjeder vettet av meg mens jeg venter på juleferien.

Har hatt en tentamen nå, har tre igjen. Hadde historieogfilosofiprøve i dag, og har religionsprøve på mandag. I tillegg har jeg egentreningen jeg enda ikke har klart å gjøre ferdig. Har studiedag i morgen, planlegger å sove lenge. Kanskje jeg klarer å unngå å sovne på ettermiddagen for en gangs skyld.

Jeg gleder meg så utrolig mye til mars, vi bestiller billettene på fredag og fly, hotell osv senere. Det er helt sykt, egentlig. Hadde aldri trodd jeg skulle få se dem live i det hele tatt. Og en helg i London med en venninne er ikke så dumt det heller. Nå kommer albumet ut om to uker, og jeg har dilla. Nå er jeg nødt til å gjøre ferdig egentreningen.. Noe jeg vet med meg selv at aldri kommer til å skje.

10 kommentarer:

Anonym sa...

jeg liker utseende kjempegodt! ser supert ut, madde, seriøst :D

du får komme på besøk en dag så slipper jeg å kjede meg også :/

jeg gleder meg til å bestille billetter, haha. det er liksom, med en gang vi faktisk har dem så er det sikkert. dshjgsdhgjkasg folie à deux :')

maddiieeatthedisco sa...

lklfngoeijrgou3qthg exciteeed. haha takk, tror kanskje jeg lager nytt når jeg får tid igjen. :) men takk (;

Anonym sa...

sv: Hahah, ja, samme her egentlig! :P Men jeg tror han er gay da. Så sorry, my beautiful friend, he's mine. :) :P

maddiieeatthedisco sa...

ÅHNEI DU ALEXANDER. han er lett min.

CHRISTINAFRAAS sa...

ouch, misunner deg ikke. vi kan synes synd på oss selv i kor! nye designet var superb ;)

maddiieeatthedisco sa...

den er jeg med på! og tusen takk:D

Anonym sa...

sv: Haha, ja det får vi gjøre da! :P Vi flytter sammen, og kidnapper med oss han, og så skal vi leve lykkelig! :D

maddiieeatthedisco sa...

ÅÅÅH JA ALEX.

Anonym sa...

jeg likte designet kjempegodt!:)

maddiieeatthedisco sa...

takk! :D