lørdag 20. desember 2008

no need for nervousness, its just a little turbulence.

losing altitude at an alarming pace.. bring it.

Er ikke så sliten som jeg trodde jeg kom til å bli. Endelig ferie, og det hjelper en hel del på humøret. Var på storsenteret i 12 timer i går. Herregud.. Nå skal det sies at jeg jobbet 6 av dem da. Var nesten ikke hjemme i går i det hele tatt. Dro hjemmefra til skolen kvart på 8, var hjemme igjen kvart på 2 på natten. Var sliten, men absolutt morsomt å dra ut etter jobb.

Skal ut igjen i dag. Nå trenger jeg ikke engang bekymre meg for å være sliten på søndag eller noe, jeg skal bare jobbe et par timer fra 14, og så er det jo ikke skole på mandag igjen! Utrolig deilig å tenke på, men litt stressende siden jeg ikke har handlet ferdig julegavene. Skal nok få alt i boks iløpet av dagen eller ihvertfall søndag. Kjøper nesten ikke julegaver i år - bare til familien og et par venner. Resten av vennene mine har planlagt at vi heller drar ut og spiser, så slipper vi alt stresset med å finne julegaver til hverandre. Smart, sant? Nå skal jeg loke rundt i huset en stund før jeg gjør meg klar til å dra til asker. Trenger noe å ha på meg i kveld, og i morgen egentlig. Så da blogges vi ikke før søndag kveld. Gleder meg.

2 kommentarer:

Ruterknekt sa...

Vi sov på personalrommet. Jeg tror ikke vi skal klage så veldig mye, sånn egentlig :p

maddiieeatthedisco sa...

hahahh huff!