lørdag 27. desember 2008

stjerner i øya mine svir i meg, sinnsykt.

Det har snart gått et helt år siden jeg satt meg nyttårsforsetter og skrev lister over hva som hadde skjedd i 2007. Da var det altså tid igjen. Jeg og ruterknekt har tenkt over disse listene en liten stund nå, det viser seg at vi begge har lettere for å tenke på ting enn å faktisk utføre dem. Derfor tenker jeg (som vanlig) at imorgen er en fin dag å gjøre dette på. Da er det søndag, jeg har tid til overs og.. Jeg orker ikke gjøre det nå. Lister er krevende, for da må jeg tenke og reflektere og vurdere og sånt. Dere kan altså fra nå av glede dere til listene som da kommer i morgen!

Da jeg gikk ut av døra i dag morges, kom jeg på at jeg ikke hadde vært ute av huset siden tirsdag, lille julaften. Ble overrasket over at det var kaldt ute, har nesten ikke sett ut vinduene engang de siste dagene. Men ja, tok toget til sandvika og spiste på mcdonalds. Ikke alene, da. Lenge siden jeg har vært så glad for å spise der, men julematen tar knekken på meg. Så fikk jeg en haug cder også, hadde gavekort og brukte over 600,- på platekompaniet. Jeg ELSKER nye karpe diem. Kjøpte også band of horses, muse, the killers og ylvis III på dvd. Har ikke blandet musikksmak, nei. Nå er det to minutter til klokken er 12. På natten altså. Fall Out Boy spiller på Jimmy Kimmel og jeg er trøtt. Lister i morgen, altså. Hjelp, første bloggpost med norsk tittel.


5 kommentarer:

Ruterknekt sa...

Norsk tittel rokker mine sokker.!
Jeg liker'e. :)

this too will pass sa...

compliments of the season

maddiieeatthedisco sa...

ruterknekt: jeglikereogså

this too will pass: ok..?

Anonym sa...

Takk takk!:D hehe.

maddiieeatthedisco sa...

np :)