søndag 30. november 2008

happy birthday to me.

Det føles bra å bli 18, ventet altfor lenge på det her. Ble mye stress med klær, mat og drikke, pynting, organisering osv, men alt gikk da i boks til slutt. Det ble vellykket, selv med drittvær ute så kom vi oss ut på byen, og det ble kjempebra. Jeg syns iallefall det. Gikk fra bussen og hjem klokken halv 5 i natt, det var kaldt, vått og glatt. Falt et par, tre ganger. Hadde det rett så morsomt for meg selv der jeg gikk/skled. Utrolig hvor deilig det er å sovne i sin egen seng etter å ha vært ute. Og å våkne til kaffe, kake og gaver på sengen dagen etterpå er ikke så dumt det heller :)

Jeg er så fornøyd med helgen, fått masse fine gaver også. Fikk diamantøredobber av mamma og pappa, 7 diamanter i hver øredobb. De er helt sykt fine, glitrer skikkelig. Av broren min fikk jeg polaroidkamera/instant mobile printer. Kan kobles til pc/mobil/kamera og printer ut bildene. Det har ikke engang kommet til Norge enda. Av vennene mine fikk jeg også masse fint, en live cd/dvd jeg har ønsket meg, vin, penger, gavekort og et par løfter om gaver jeg skal få senere.

Nå skal jeg drikke kaffe og spise brownies tror jeg. Håper potetgullet jeg kjøpte i går fortsatt ligger i skapet. Ingenting er bedre enn det og litt brus dagen derpå. Skal se om jeg får polaroidsaken til å virke. Det er ikke dumt å være voksen.


3 kommentarer:

Ida. sa...

Grattis med dagen!

Anonym sa...

hørtes fantastisk ut. jeg er glad du hadde en bra dag :D

maddiieeatthedisco sa...

tusen takk begge to :D