mandag 25. august 2008

Folie a deux.


FUCK YES, ive been waiting for this. Nytt album fra fall out boy 4. november!!!

Jeg har skikkelig hodepine og sitter for øyeblikket i sengen, alt annet lys enn laptop og tv slukket. Hodepinen forsvant i sommerferien, nå husker jeg hvordan det var hver dag i fjor. Jeg får hodepine hver dag på skolen, om ikke på skolen, så kommer den garantert når jeg kommer hjem. Men dette fikk meg i mye bedre humør. Paradise hotel om ikke så altfor lenge også. Og så har det kanskje noe med at det både er bløtkake, is og sjokolade oppe siden broren min blir 14 i dag.

Jeg har vondt i hodeeeeet. Finner ikke på noe å skrive som gjør det her noe mer spennende. Jeg hører på den nye Decaydance/FBR mixtapen - sykt bra. Så med det skal jeg gå å hente meg sjokolade før jeg skal ligge i sengen min og se på Paradise Hotel.

Ingen kommentarer: