onsdag 13. august 2008

Twilight.



Nå har jeg endelig fått rævva i gir - jeg leser twilight.

Hvorfor har jeg ikke begynt på den før? Jeg har lest over halve boken på bare to dager, selv om jeg jobber sent og sover lenge. Filmen kommer jo snart også, og i går fikk vi inn de første eksemplarene av Breaking Dawn på jobben. Jeg henger litt etter, men skal nok klare å få lest ferdig denne iløpet av et par dager.

Ellers så skjer det ikke så mye egentlig. Jeg har litt noia for skolestart, fem dager igjen - en av dem er fridag. Jeg skjønner ikke hvor det ble av sommerferien. Vanligvis varer den da virkelig mye lenger.. det virker ihvertfall sånn akkurat nå. Det har kanskje noe å gjøre med at jeg har jobbet så mye i det siste, men jeg klager ikke, jeg casher inn en FET sum med penger i slutten av august. Vi snakker _masse penger. Lett oppe i 14-15k. Eller mer omg.

NYC i høstferien. Jeg har aldri gledet meg så mye til noen ferie noen gang. Det får skolestarten til å virke litt lysere, det er ikke så ille når alt kommer til alt. Det er siste året, SISTE ÅRET. Herregud. Det betyr at jeg må begynne å planlegge alt, jeg må begynne å øvelseskjøre (hohoo, det skulle jeg ha begynt på allerede, merker jeg..), jeg må gjøre en innsats på skolen, jeg må tjene penger, jeg må bli voksen.

Sistnevnte kommer aldri til å skje.

2 kommentarer:

Marinakvalvik sa...

Åh. heldig! Jeg og vil fåå en FET lønn på så mye!:l Men har ikke jobbet i sommer såå.

maddiieeatthedisco sa...

hehe XD det skal spares til NYC da. og inn på sparekonto oxo.. men digg med penger ja (;