søndag 17. august 2008

Trøtt.


Det er kanskje like greit at skolen starter igjen i morgen. Jeg sov til 2 i dag, når jeg sover så lenge klarer jeg aldri å våkne helt. Jeg er så sykt trøtt, holdt på å sovne over tastaturet for en liten stund siden.. Det er litt bedre nå, men har fortsatt bare lyst til å gå og legge meg. Jeg vil ikke sove bort siste feriedag, ikke det at jeg har fått gjort noe annet mer produktivt, men...

Det er masse jeg gjerne skulle ha gjort, forsåvidt må gjøre før jeg legger meg i kveld. For det første må jeg innse at jeg faktisk ikke har ferie når jeg våkner i morgen tidlig - jeg tror ikke jeg klarer å legge meg. Så er det å finne noe jeg kan ha på meg.. Har ikke giddet å dra på shopping for å finne et helt nytt antrekk til første skoledag, det ser så fantastisk dumt ut når man liksom skal pynte seg så jævelig til første skoledag.. Alle er tilbake til joggebukse og hettegenser dagen etter uansett. Jeg finner vel noe å ha på meg. Så må jeg planlegge litt osv, finne ut når, hvor og hvordan og hvem. Og littegrann _hvorfor. Det er bare 1 år igjen, pappa maser allerede om hva jeg skal finne på etter videregående. Jeg vet ikke.

Jeg leser New Moon, lest rundt 100 sider bare i dag. Jeg savner Edward, jeg.. Men Jacob er slettes ikke så ille han heller. Nå ligger alle bøkene her, så nå er det bare å lese ivei.. Mange sider igjen. Herregud, nå sovner jeg snart igjen. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg.. Så daaaa orker jeg ikke skrive mer heller. Ellerno.

Ingen kommentarer: