fredag 29. august 2008

im in love with my own sins.


Det er så sykt deilig å føle det sånn her igjen - jeg har savnet dette bandet.
Etter at jeg oppdaget panic så har følelsene mine for fall out boy nesten forsvunnet, de har liksom ikke kommet med noe nytt på en stund, og jeg ble lei av å vente.. Men nå som de er tilbake kjenner jeg igjen følelsen jeg hadde i 06/07. Ingen er som panic, men ahh, fall out boy er endelig tilbake.

Den søte lille kattungen jeg skrev om sist gang har jeg ikke sett siden torsdag morgen da jeg reddet den ned fra et tre klokken syv om morgenen.. Jeg måtte klatre opp i stige for å få den ned, stakkars. Men så fulgte den etter pappa ned til toget, og så har jeg ikke sett den siden =/ Kanskje like greit egentlig, hunden&katten i huset var ikke særlig fan av den. Katten min hadde neppe likt å måtte dele (min..) seng med den søte lille. Egopus.

Hatt orienteringsdag i dag for hele tredjeklasse. Jeg har for tiden permisjon fra gymtimene, så jeg og juliet gikk tur rundt vannet med hunden min istedet :] det var koselig, selv om hunden min er ganske forstyrret oppi hodet sitt... Så nå har jeg dusjet og sånt, og skal om en og en halv time på jobb, hurraaa. Blir vel ikke så altfor ille, jeg er fortsatt jævlig bitter. Men nå har jeg lørdagen å se frem til, så blir litt lysere da.. Må bare ikke glemme de 7 og en halv timene jeg må jobbe på lørdag før jeg kan ha det morro =[ jeg overlever nok, skal du (jeg..) se!