torsdag 28. august 2008

take me back to the dark, rainy day we met.



Fikk besøk av denne lille karen i dag, han løp rundt og irriterte katten min. Men se så søt den er da, jeg stengte katten min inne i stua mens jeg satt på verandaen og koste med han her istedet XD Tror den hadde gått seg bort eller noe, for den bare vimset rundt, mjauet og var skikkelig kosesyk. Men stakkars, når pappa skulle ut på kveldstur med hunden min, så satt den stakkars katten utenfor utgangsdøren, og når hunden min hoppet ut og nærmest landet oppå den, ble den vettskremt D: Den løp avgårde, så er ikke sikker på om jeg får se den igjen..

Jeg har fortsatt dårlig samvittighet for ikke å lese i boken min =/ Kanskje jeg får lest litt i morgen.. I morgen er det jobb også, kan ikke akkurat si at jeg har spesielt lyst.. Jobber fredag og lørdag også, tjoheii. Tror det får bli med dette i dag, prøve å ikke være oppe til halv 3 sånn som i går.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Awww. Det var en søt katt:) Og jeg liker ikke katter engang:P

tallgirl sa...

å, så søtt katt :)

maddiieeatthedisco sa...

den er nydelig<3

Ingri sa...

hihi, jeg likte bloggen din. Også var du skikkkkelig pen. Ü ehe