fredag 1. august 2008

Quarantine my heart..


Hej bloggen. Jeg kan nesten ikke tro det selv - jeg blogger i dag igjen. Det er vel kanskje sånn at når jeg først venner meg til blogspot igjen, så blir det et par poster før jeg faller ut igjen. Vi får se.

Jeg har lest en del blogger i det siste, noe som har inspirert meg til å gjøre noe litt annerledes, eller ihvertfall ettellerannet. Før blogget jeg bare bullshit, det skal jeg selv innrømme. Jeg kan gå tilbake til, si.. november, og jeg skjønner ikke en dritt av hva jeg selv mener. Sånn skal det da ikke være. Derfor skal jeg nå oppføre meg som en voksen, flink blogger. Men det er jeg jo ikke.

Uansett.. beklager overphotoshoppet fjortisbilde, men jobben var kjedelig i dag også gitt (LES: det var i pausen da, ikke tro at jeg tar bilder av meg selv i selve arbeidstiden. Huff, nei det går ikke an..). Det blir penger da, og det er bra tror jeg.. VET jeg, hallo. Jeg brukte vel ca. en tusenlapp etter jobb i dag, det var søren meg ikke planlagt engang. Men jeg følte for et par nye t-skjorter. Så gjerrig som jeg er, så holdt det med h&m og cubus. Men det er plaine t-skjorter, så da har det ikke noe å si uansett spør du meg. Jeg så etter et pent antrekk på h&m til i morgen, prøvde en kjole som forsåvidt så helt ok ut der den hang. Var ikke så fin på, nei.. Så da ble det t-skjorter. Bra, maddie.

Jessda, enda et fint bilde.. Nå vet alle hvor lite jeg har å gjøre på fritiden. Men la meg dele litt tanker med dere. Jeg lurer på mye for tiden, ja. Ehm, det gjør jeg alltid. Først av alt, det er nå helt sikkert at jeg skal besøke hesten!! Drar opp søndag morgen sammen med mamma, en venninne kommer opp på mandag, da mamma drar ned igjen. Og så blir jeg og B der oppe til onsdag ettermiddag. Omg, det er nesten litt flaut hvor mye jeg gleder meg til å ri igjen. Men jeg har tross alt vært hardbarka hestejente i 12 år. Selv om jeg kanskje ikke er _like interessert i å børste og kose og flette og vaske hestene lenger, så er det søren meg ikke mye som har forandret seg siden jeg var 10 år gammel og tilbrakte 95% av døgnet i stallen. Bortsett fra fakta at jeg ikke er i stallen lengre da... Jessda.

Skal til en venninne i morgen etter jobb. Masse folk som kommer for en gangs skyld, og det gleder man seg til. Synd jeg ikke har noen mulighet for å overnatte, men.. Tidlig opp og kjøre bil på søndag. Men neinei, klager ikke! Trenger ikke drikke seg sørpeee for å ha det morro. Kanskje like greit at det ikke blir like mye fylla denne gangen. Det er ikke sååå fett å sitte rundt 4 timer i bil med hungover. Ille nok å jobbe 8 timer i ørska, just sayin. Det gjør vi ikke igjen..

Jeg har ikke mere å blogge om. Jeg må egentlig dusje og fikse alt sammen. 7 timer jobb i morgen.......... GØY. Så må jeg vel egentlig pakke alt sammen til søndag også. Oii, kan bli festlig å dra på seg ridebukse, ridestøvler og hjelm igjen. Jeg savner det.

Ingen kommentarer: