tirsdag 26. august 2008

welcome to the new administration.

Huhei, det koker over i hodet mitt. Det er altfor mye å tenke på akkurat nå, selv om det egentlig er ganske lite på samme tid. Jeg er fly forbanna, mektig irritert over en viss ting som virkelig gir både den høyre og den venstre hjernehalvdelen min gnagsår. Andre ting er ikke like ille, men hodepinen og irritasjonen over visse .. ting .. gjør at jeg ikke føler meg bra, er i dårlig humør. Men derimot så er det noen ting som gjør at jeg føler meg mye bedre, ny musikk og paradise hotel, for eksempel.

Ææhh, nå får jeg dårlig samvittighet også. Jeg har ikke lest i boken min siden søndag kveld/natt, og da leste jeg ikke mer enn 40 sider... Men det er rett og slett sånn at jeg er for sliten når klokken nærmer seg midnatt på en hverdag, og da er det ingen krefter igjen til å lese. Hodepine hodepine hodepine hodepine hodepine hodepine.

Jeg begynte på et dokument for et par timer siden. En jobbsøknad. For nå er jeg ganske lei av alt det her har gjort med meg / livet mitt. Jeg liker jobben min, men jeg kan ikke jobbe med / for noen som hverken tror på meg eller er rettferdige. Og så er det hele greia med all baksnakkingen og alt det der som som regel er en del av pakken uansett hvor man er hen og hva man gjør. Men ikke tolk det her feil (sånn som jeg vet visse av 'leserne' mine gjorde sist gang), jeg liker jobben min og vil ikke slutte. Jeg kommer ikke til å slutte før jeg absolutt må. Men hvorfor ikke ha en jobb i tillegg der man ihvertfall får sjansen til å bevise hva man kan. Hvorfor ikke...

2 kommentarer:

Jeanita Helen sa...

Huffda, håper det ordner seg for deg!
Kan love deg at baksnakking ikke hører til alle jobber! Om man blir tilbaketrukket, og ikke får vise det man kan, så er kanskje ikke jobben noe å beholde i lengden?

maddiieeatthedisco sa...

sant, det er derfor jeg tenker på å søke ny.. men så er det skolen også, og har ikke tid til to jobber. så jeg får se hva som skjer XD