søndag 24. august 2008

i'll be fine, i swear. im just caught beyond repair.

Endelig begynt på 'eclipse', den er hundre sider tykkere enn den forrige, neste bok er enda tykkere enn denne. Bella har endelig forstått _litt mer, jeg gleder meg til å lese videre.

Tro det eller ei, så har jeg enda mindre å blogge om i dag. Jeg har bare rett og slett ikke noe annet å gjøre - internett er dødt, ingen er pålogget msn, det skjer ikke noe her hjemme, ingenting på tv. Jeg burde ikke få lov til å kjede meg så mye, jeg loker rundt og har allerede drukket sikkert fem kaffekopper iløpet av formiddagen. Nå har jeg lavt blodsukker og henger over tastaturet mens jeg venter på middag. Jeg har drukket så mye kaffe i det siste at hvis jeg er tørst, så lager jeg heller en kanne med kaffe enn å ta et glass vann. Det er ikke rart jeg har humørsvingninger og går fra å være kjempehyper til helt slapp og sur. Det er kanskje på tide å spise normal mat istedenfor bare å drikke kaffe tror jeg.

Bortsett fra at jeg for øyeblikket er på god vei til å dette sammen, at internett irriterer meg så mye at jeg isted holdt på å brekke laptopen min i to, så er det deilig med en helg der jeg ikke gjør noenting. Jobbet så mye i det siste at jeg er takknemmelig for å kunne slappe av litt. Jeg vet det kommer til å bli mye stress med skolen fremover, men nå har jeg jo ikke noe annet å gjøre enn å prøve å forbedre karakterene fra i fjor så.. Det blir sikkert et morsomt år. Akkurat nå er NY om 34 dager det eneste jeg ser frem til, håper på mer fremover.

Jeg håper ikke på å se deg igjen. Men det virker som om jeg kommer etter deg når jeg reiser i september. Jeg vet det fortsatt er langt unna, men jeg kan ikke noe for at jeg faktisk savner sånn det var. Det er så mye som forandret seg i mars, april og mai. I juni gikk det tilbake til det normale - og det førte til en hel del som ikke skulle ha skjedd, tror jeg.. Det er ikke så lett å bli minnet på det hele tiden, jeg vet ikke engang hvorfor det skjedde. Du er overalt - samtidig som du ikke eksisterer i livet mitt lengre. Du lovte meg..

Ingen kommentarer: