søndag 31. august 2008

eyes closed for lives to upen up, love is best an illusion. dont you want to believe?

Baksiden av at jeg nå tåler en større mengde alkohol, er at jeg får en større hungover dagen etter. Det er ikke så ille, bare en hodepine jeg ikke kan bedøve med smertestillende, for de har mamma i sin toalettmappe, og hun er ikke hjemme.

Var altså i 18årsdag i går, det var koselig selv om jeg nesten ble kastet i bassenget og hadde problemer med å sove på grunn av at jeg frøs så jævelig. Hadde tenkt til å sove litt nå som jeg er hjemme, men fant ut at da hadde jeg ikke kommet til å våkne før midt på natten.. Og jeg gidder ikke sløse bort en hel dag på det. Så nå drikker jeg kaffekaffekaffe og hører på empires - jeg liker dem bedre og bedre jo mer jeg hører på dem. Likte ikke albumet første gangen, but theyre growing on me.

Det er ganske deilig å ha huset for seg selv en hel helg. Ikke det at jeg har vært så mye hjemme.. Skulle gjerne vært mer hjemme alene, selv om jeg ikke vil bo alene hele tiden. Det er så deilig å bare slappe av, lage en kanne kaffe og varme hendene på koppen før kaffen drikkes opp og varmen forsvinner. Jeg blir glad av å blogge, bare kunne sitte å ikke tenke på noenting, samtidig som jeg tenker på masse. That made no sense whatsoever. Jeg har religionslekser å gjøre, men har ikke bok (neimen heisann deja vu). Så er litt care på den fronten, jeg må oppdatere meg på alt i og med at jeg har vært borte fra internett i et helt døgn :O fordi at jeg har et liv, faktisk.

4 kommentarer:

tallgirl sa...

arrh, jeg vil og ha huset for meg selv nå xp men høres ut som du hadde det kjekt.
fint bilde :)

maddiieeatthedisco sa...

hehh :] takk

Emma sa...

Deilig å være alene hjemme. Skulle gjerne vært det mer selv..

Fin blogg ;-)

maddiieeatthedisco sa...

alenehjemme<3