mandag 1. september 2008

tell me, tell me do you feel the pressure now?

hej hej hallååå bloggen.
velkommen tilbake, hodepine =/ det kjennes som om ansiktet mitt brenner, øynene mine svir og jah, føler meg rett og slett ikke så altfor bra akkurat nå. så lite fresh at jeg føler for å skrive fjortis-innlegg med alt som hører med. og store bokstaver vet jeg ikke hva er akkurat nuu ö .

i dag har jeg vært litt flink, synes jeg. jeg fikk ikke gjort mye av engelskoppgaven på skolen - dermed ble jeg sittende et par timer når jeg kom hjem. men så lenge jeg har musikk så går egentlig det meste ganske bra. så bra at jeg gadd å gjøre historie&filosofi-leksen også. så fant jeg ut at jeg har religionslekser til onsdag (og så skal jeg til oslo i morgen :D) jeg egentlig burde ha gjort i dag...... men det droppet vi og satser på å få skriblet noe ned i midttimen i morgen o__O

tror det blir TGI's i morgon, härligt. drar inn etter skolen, endelig får jeg tilbake ipoden min :'D men så har jeg ikke ørepropper til den, så da må jeg vel ha det.. og så er jeg keen på nye klær siden jeg fikk lønning på lørdag.. men jeg må spare til NY. ikke det at 13000 ikke er nok, men skulle gjerne hatt enda litt mer. bare for å være på den sikre siden, liksom.. det er så mye jeg må kjøpe som jeg allerede vet jeg skal ha og hvor jeg skal kjøpe det. det er sikkert enda mer som jeg ser der som jeg kommer til å kjøpe. men så får jeg vel litt penger av pappa i tillegg. jeg gleder meg ;____; men nå er jeg enda varmere og føler meg enda værre. så nå legger jeg meg i sengen og ser på tv. det er paradise hotel i kveld<3 yayy. lang drittdag på skolen i morgen, syk? ^^,

3 kommentarer:

Emma sa...

Flink du er som gjør lekser! :) Er akkurat det jeg driver og utsetter nå.. God bedring da ;-)

maddiieeatthedisco sa...

hahh det skjer sjeldent :] men takk!

Kristina Kvammen sa...

Thank God for midttime! Glemmer alltid noe jeg. Paradise Hotel er bra underholdning :)