torsdag 18. september 2008

do you really want to fall from a star?

Jeg er så sykt stressa for tiden, og det er ikke helt meg. Eller, joa, litt stresset er jeg kanskje alltid, men ikke sånn på denne måten her egentlig. Nå har jeg (som nevnt tidligere en god del ganger) nesten konstant hodepine og jeg føler at jeg ikke får gjort noe av det jeg skal. Som faktisk er halve sannheten. Jeg har for mye å gjøre neste uke, et par prøver, et par innleveringer og en fremføring. Og i tillegg må jeg pakke og planlegge og alt det der før new york på fredagen. Jeg satser på stryk på historieprøven, det blir kos ^^.

Nå var det en av dere der ute som kommenterte det forrige innlegget og sa jeg har blogget for mye om hodepine og skole i det siste, men hva annet er det å blogge om.. Personen (som var anonym arrghh) rådet meg til å blogge om følelser, kjærlighetslivet mitt (hahh), mote osv. Jaha, tenkte jeg da, og det tenker jeg fortsatt. Så det.

Det har seg altså slik at jeg har blogget litt for mye om litt for intime og hemmelige ting før (det er bare å klikke seg bakover til eldre poster liksom..), og det har resultert både i det ene og det andre. Og nå som jeg faktisk har lesere, så er jeg lite keen på å legge ut om alt sammen sånn som jeg gjorde før. Så det får dere bare leve med, selv om det helt sikkert blir noe av det sånn innimellom :)

Jeg kan blogge om mote, bare for å skille meg ut fra alle andre bloggere.. Hehe, det var ironi. Men jeg er ikke noe spesielt interessert i mote - jeg går ikke med kjole, eller støvletter, eller trenchcoats eller masse smykker og dingeldangel.. Jeg er storfornøyd med skinnyjeans/tights og en stor hettegenser eller en kul t-skjorte, men det er klart jeg tar på meg annet når jeg skal annet enn å dasse rundt (noe jeg gjør rett så ofte).

Men da synes jeg nesten det er deres tur til å hjelpe! Det var ikke stor pågang med kommentarer sist, ikke det at det noen gang har vært det, men... Anyways, jeg ser at dere klikker dere inn! Så ikke prøv å lat som om du ikke gjør det, trykk og kommentera snälla. Spør meg om hva som helst, og jeg skal svare. Kors på halsen og hæla i taket. Ellernoe.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har virkelig ingenting å komme med.. sliter med det samme selv.

Mia sa...

fin blogg :) hvilken linje går du på ?

maddiieeatthedisco sa...

helene: haha dont feel bad :)

mia: takk! går på allmenn... D:

hejafhiawrl sa...

Jeg liker bloggen din. Men personlig ville jeg ikke blogget om følelser. Det er ikke særlig chill om læreren eller sjefen din sitter og leser det, hvis du skjønner. Hehe. :) Jeg har vært dum nok til å prøve å lage moteblog. Det funker ikke for meg. Jeg er ikke så veldig opptatt av hva jeg har på meg, så hvorfor skal jeg late som? Jeg har fantastisk lite å blogge om. Annet enn håret mitt. Det har vært styr og stell om det i bloggen min. Huff, jeg er frista til å slette MANGE innlegg. Tror faktisk jeg gjør det! :)

Blog om musikk. Så du at du liker The Red Jumpsuit Apparatus! DET ER KNALL! Jeg simpelthen elsker dem.

maddiieeatthedisco sa...

ooh lang kommentar :D hehe. musikk kan sikkert være en god idé. men jeg tror helt ærlig at jeg kommer til å fortsette sånn her, jeg blogger om det som kommer opp i hodet mitt akkurat da, og er det noe spesielt jeg vil blogge om så blir det sånn. ellernoe :)

Anonym sa...

Jeg har fått en til å lage den til meg ;) Hehe :p

Anonym sa...

blogg om det første som kommer opp i hodet ditt!
Det blir som regel bare teit når man "prøver" å blogge om en spesiell ting :)

Bloggen din er søt btw! :)

maddiieeatthedisco sa...

takk eva! det er liksom det jeg har prøvd på da, men det er ikke alltid det kommer opp noe i det hele tatt xD

Anonym sa...

TAKK FOR LINK!!1
kill paradise er litt kult, forresten! :D

maddiieeatthedisco sa...

omg nå er jeg imponert :O kill paradise er kult 8]

Anonym sa...

o hai thur. liker bloggen din som den er jeg, madeleine :)

maddiieeatthedisco sa...

neimen heisann iselin! du her? :O

Anonym sa...

neei, jeg her? det har vi ikke sett :P