lørdag 20. september 2008

just because she moves in her own way.


















Katten min gjør virkelig ikke annet enn å sove, spise og bite på meg. Han sover i sengen min om natten, biter meg hvis han ikke får nok plass, vekker meg hvis han vil ha mat, biter meg igjen hvis jeg ignorerer han. Han er den største divaen du kan tenke deg, krever full oppmerksomhet og pleie hele tiden, uansett tid på døgnet. I dag har han ikke rørt seg fra sengen min. Jeg våknet med han tråkkende rundt oppå meg, da ville han leke, og jeg var selvfølgelig nødt til å innfri ønsket hans - når han gikk lei av å klore og bite på meg gikk han til fotenden og la seg igjen. Han bruker meg, og det burde vært annerledes.




















Følte bare for å ta bilde av rommet mitt i dag. Gardinen min vet jeg ikke helt hva som har skjedd med, egentlig. Jeg strevde en stund med i det hele tatt å få den opp sånn som den står nå. Men lys ble det! Ja, jeg har et grønt rom hehhe. Men jeg trives her inne, og er her litt for mye ifølge mamma og pappa som gjerne skulle ha sett mer til meg. Det får bare være.

Jeg var ute og tok bilder i dag, det er lenge siden det har vært så fint vær! Det var utrolig deilig med sol og kald luft, jeg har faktisk gledet meg til høsten - jeg er ikke spesielt glad i klamme, altfor varme sommerdager. Så dagen har altså vært ganske bra, tror det eller ei så har jeg også fått gjort ferdig engelskleksene mine som jeg skal fremføre på mandag. Det trodde jeg aldri jeg skulle prestere å få gjort over helgen, men det har jeg ihvertfall gjort, og nå føler jeg meg bedre selv om jeg har mye annet jeg må gjøre ferdig.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg er så ~truffet av det her, men jeg ble virkelig lei meg da jeg leste om at Travis Barker og DJ AM samt fire andre kræsjet i et privatfly natt til i dag. Flyet rakk ikke engang å ta av fra rullebanen før et eller annet skjedde, og det kom ut av kontroll. Heldigvis kom både Travis og AM seg ut av flyet, men de fikk ganske alvorlige brannskader. Det var værre med de fire andre, alle døde. Dette var en kvinnelig pilot, en kaptein eller noe, og to av vennene til Travis - begge under 30 år gamle. Han ene hadde til og med kone og barn og alt. Det er helt forferdelig.. Jeg venter bare på å finne en skikkelig artikkel som har all informasjon og sånn om ulykken. Jeg satt seriøst bare å stirret på skjermen når jeg leste det. Det er ikke det at jeg har et kjempenært forhold til noen av dem, men uansett.

Så det... Det er en litt annerledes lørdag, jeg skal ikke ut eller noe. Jeg har bare slappet av hjemme, gjort lekser og hørt på musikk. Det er deilig å slippe sminke og alt det styret der for ihvertfall en dag. Det virker som om huden min er takknemlig for det også XD Jeg skjønner ikke helt hva det går av meg, men jeg er skikkelig stresset over alt skolearbeidet jeg faktisk må gjøre før uken er omme. Jeg drar til New York på fredag morgen, og før det er det helvetes mye jeg må bli ferdig med. Nå er jeg ferdig med engelsken, men jeg må øve mer på den. Så er det historie&filsofien å øve til. Så egentreningen i gymmen og historieprøven på torsdag. I tillegg til det må jeg pakke og planlegge alt før jeg drar, og det kommer garantert mer å gjøre iløpet av mandag. I morgen skal jeg i 18årsdag til fetteren min, og er stresset som bare faen om jeg kommer til å rekke alt. For mye fritid jeg ikke bruker fornuftig hoper seg opp og gjør at jeg blir sånn her. Det skjer hver gang.. Og jeg er virkelig nødt til å lære meg å planlegge litt bedre..

28 kommentarer:

Mia sa...

Fine bilder :)

maddiieeatthedisco sa...

takk:D

lene sa...

så søt puus n_n

maddiieeatthedisco sa...

hihii ja XD synd han er så søt, tror ikke jeg hadde tilgitt han for alt det slemme han gjør hvis han ikke hadde sett sånn ut :P

Anonym sa...

haha,, så skjønn katt du har ;o :P

THEAAMANDA sa...

høst er ganske koslig ja : )) fine bilder ^^
haha så søt katt da ;D

maddiieeatthedisco sa...

anonym: jooda *rollseyes*

thea: takkerr :D

Anonym sa...

Du har utrolig fine bilder. Hva slags kamera bruker du? :)

maddiieeatthedisco sa...

oi, takk! jeg har Sony Cybershot med 7.2 pixler. det ser ikke ut som noe pro-kamera, men det er overraskende bra både på bilder og film :D

Maddii sa...

Yey, fresht!
Hehe, Takk:) men det kommer helt an på hva man har til av genser, de fleste kan jo gå med det egentlig, bare man klarer sette sammen antrekket riktig etter sin kroppstype:)
Lille søte deg kan jo gå med det du:D

- maddisin.blogg.no

maddiieeatthedisco sa...

joda, tights går greit det.. men skinntights er skummelt XD liten og liten fru blond.

hahh ser det kommentere litt rundtomkring og tar stadig feil av oss; maddii og maddiiee :P

CHRISTINAFRAAS sa...

åh, jeg eeeelsker headeren og designet på bloggen din!

maddiieeatthedisco sa...

omg tusen takk christina!!

AK sa...

Så søt katt. Hunden min bruker også å ligge i sengen min. Hele tiden:p

maddiieeatthedisco sa...

det gjør hunden min også, når katten ikke er der fra før av XD det hender jeg finner dem der sammen....

Ruterknekt sa...

Jeg har ingen katt som ligger i sengen.
Jeg har ikke skeiv gardin eller grønt rom.
Jeg sminker meg aldri.
Jeg bryr meg ikke om flystyrten.
Jeg tar ikke bilder av blader.
Jeg skal ikke i bursdag.

Jeg har derimot gjort engelsklekse.

Score.

Kniz<3

maddiieeatthedisco sa...

nå må du snart finne et nytt ord mads, score er bare sooo yesterday.

Anonym sa...

svar: tack :) superkul att höra!

maddiieeatthedisco sa...

:D

Karoline sa...

Haha... Er det ikke du som burde bruke pusen din? Haha<3

maddiieeatthedisco sa...

si det til han du, karoline XD

Karoline sa...

Hei. Så fin blogg du har. Fine bilder. :)
Likte fargen på rommet ditt :D

maddiieeatthedisco sa...

takk! :D:D

Anonym sa...

fin blogg

maddiieeatthedisco sa...

takker og bukker :]

Unknown sa...

Søte bilder : ]

Camilla Didriksen sa...

Så utrolig søt katt! :)

maddiieeatthedisco sa...

takk til begge to :D