torsdag 25. september 2008

skeptics and true believers.

Da var det endelig høstferie! For meg ihvertfall, de fleste av dere har vel fortsatt fredagen igjen. Det er så deilig å være ferdig med historieprøven og alt det andre jeg hadde gruet meg til denne uken. Overraskende nok gikk alt nokså bra, engelskfremføringen gikk kjempebra ihvertfall :D Vi måtte skrive historieprøven for hånd, og jeg har ikke skrevet for hånd på gudene vet hvor lenge, det er ikke lett når man er vant til tastaturet på laptopen. Men uansett, det gikk greit nok, bedre enn forventet. Så jeg sitter igjen med en god følelse etter denne uken, og kan med god samvittighet forlate landet for en uke! :)

Siden jeg kom hjem har jeg slappet av, man lærer virkelig å sette pris på å ha tid til å kunne kjede seg litt når man vet hvor mye stress det er å krampelese til en historieprøve på 5 kapitler. Jeg har ledd meg skakk ihjel av toroborgens nye videoblogg, han er er så sinnsykt søt. Og så har jeg lett litt rundt etter gamle blondinbella videoblogger, veldig underholdende begge deler. Så nå sitter jeg her og vet ikke helt hva jeg skal gjøre egentlig. Jeg venter på at pizzaen skal bli ferdig, og kofferten er fortsatt tom. Det må vel egentlig gjøres noe med.

Så ihvertfall, dette blir siste blogposten før jeg drar til new york, men jeg regner med at jeg klarer å blogge fra mobilen mens jeg er der. Skal ihvertfall klare å laste opp et par bilder! Uansett, forvent dere en laaang oppdatering med masse bilder og fortellinger osv når jeg kommer tilbake på lørdag (den kommer muligens ikke før søndagen..). Men nå må jeg begynne å pakke, og så er det pizza. Det er deilig å ha fredags- og feriefølelse på en torsdag :D Ikke glem meg mens jeg er borte da, kommenter gjerne på bildene jeg laster opp osv, alltid koselig å lese kommentarer når jeg kommer hjem!

Kos dere i høstferien!

4 kommentarer:

Anonym sa...

God tur :D du er så sykt heldig som skal dit.

Mia sa...

God tur da! :D

maddiieeatthedisco sa...

tusen takk begge to :D

Anonym sa...

god tur madde:D