fredag 19. september 2008

i dont need noone, ill be fine alone.

Da var det helg igjen, gitt. Jeg forstår ikke helt hvor det blir av alle dagene imellom hver fredag jeg.. Men så forstår jeg heller ikke hvor helgen blir av, eller hvorfor hver dag er så jævla lang. Det er så merkelig, tiden går jo virkelig ikke fremover når jeg er på skolen eller bare sitter hjemme og kjeder meg. Men alikevel så suser ukene forbi som bare det. Men igjen, selv om det går fort, så føles fortsatt forrige fredag som en evighet siden. Enten så er det bare sånn det er, eller så er jeg splitterpine gal. Jeg håper på førstnevnte, men har mer tro på den siste.

På bildet til venstre ser du hva jeg hadde til lunsj i dag. Det er det som er så deilig med å slutte på skolen før 1 på fredager, jeg får spist god lunsj og drukket kaffe hjemme. Ikke det at det er det eneste som er positivt med å slutte tidlig.. Men ja, du tar sikkert poenget. Bortsett fra å ha spist lunsj har jeg vært på posten og hentet pakken som kom til meg i går! En søt liten sak som tydeligvis er sendt hele veien fra Hong Kong, gratis frakt og greier. Så nå er ipoden min accessorized med hotpink-ørepropper, i love it. Nå sitter jeg bare spent å venter på beskjed fra posten om at brillene mine ligger og venter på meg. Seriøst, jeg er skikkelig rastløs. Jeg vil ha dem nå!

Hva slags briller? Jeg bestillte tre par (hehh gikk litt amok egentlig, men så var det fri frakt når man kjøpte for mer enn 25$). Et par store RayBan med svart ramme og klart glass, de samme bare som solbriller og et par rosa&lysegrønne shutter-shades. Jeg gleder meg til jeg kan vise dere bilder med dem på :D Jeg klarte rett og slett ikke vente til å kjøpe de "nerdebrillene" til jeg kom til New York, så etter å ha lett etter dem i Oslo forrige helg, bestemte jeg meg bare for å bestille dem på nettet. Så nå krysser jeg bare fingrene for at de er her før jeg drar neste fredag. Jeg liker pappas kredittkort, og paypal er ganske fantastisk egentlig, når jeg bare trenger å klikke på et par knapper for å bestille. Men nå skal det sies at dette er typ.. 3 gangen jeg bestiller noe fra nettet. Så jeg misbruker det ikke.... Heh.

Dette er nytt for meg; å stille leserne mine spørsmål. Det er nytt fordi jeg aldri har hatt noen lesere som faktisk tar seg tid til å kommentere. Eller lese i det hele tatt..... Men uansett. Here it goes;

- Hva er det beste kjøpet du har gjort på nettet?
- Hva er den beste lunsjen du kan tenke deg?

13 kommentarer:

Anonym sa...

Ou, sånne briller er ünerfett :o

Det beste jeg har kjøpt på nettet må være.. musikk og filmer. Jeg har ikke kjøpt noe annet som jeg kan huske. Hm..

Anonym sa...

Søt iPod :)

Det beste jeg har kjøpt online, er mine converse sko<3

maddiieeatthedisco sa...

helene: jeg vet 8]

emilie: takk! converse forever<3

Anonym sa...

Hvor bestilte du iPoden ifra?

Enig med at dagene virkelig går sakte når du tenker på dagene som har gått, men når jeg tenekr uker og mnd så syns jeg det ikke er lenge siden sommerferien begynte.

Mitt beste kjøp er; mobil, som nå er død
Beste lunsh: Brødskiver

maddiieeatthedisco sa...

ipoden er kjøpt på spaceworld, men bestillte øreproppene fra en nettside som heter extremegadgets tror jeg det var ;)

Anonym sa...

- Hva er det beste kjøpet du har gjort på nettet?
raybans uten styrke, iPod og masse klær :)
- Hva er den beste lunsjen du kan tenke deg?
kyllingsalat kanskje :D

maddiieeatthedisco sa...

caroline: raybans<3 gleder meg så sykt til å få mine :O og kyllingsalat er godt!

Anonym sa...

Beste kjøpet .. hmm. Kjøpte en Bambi klokke en gang som jeg fortsatt er 100% forelsket i!

Emma sa...

Kan trøste deg med at jeg føler det akkurat likt angående tiden som flyr avsted, men som samtidig går treigt som bare det.
Har derimot aldri kjøpt noe på nettet. I alle fall er det utrolig lenge siden. Beste lunchen jeg kan tenke meg er kyllingsalat eller en stor, lang baguette :-)

maddiieeatthedisco sa...

kine: ahh det minner meg på at jeg må ha ny klokke...


emma: da er jeg kanskje ikke helt gal, da :)

heidi sa...

hvor kjøpte du brillene? hvilken side? eller er jeg så blind at jeg ikke ser at det står i teksten? ;p

Anonym sa...

Jeg har bare kjøpt klæf fra h&m over nettet så det må nok bli det beste? xD Den beste lunsjen må vel bli boller og brus xD føler meg sunn :D

maddiieeatthedisco sa...

heidi merethe: jeg har kjøpt brillene fra www.sunglasswarehouse.com :)

mathilde: boller til lunsj er ikke dumt nei XD