onsdag 3. september 2008

so pick the poison and pour yourself a glass. i still feel the same..














i dag er det skikkelig fritids-dag >.< jeg har gjort fantastisk lite, når jeg tenker meg om så husker jeg nesten ikke hva jeg har gjort engang =/ var nesten helt klar til å gå på skolen da jeg tenkte jeg skulle sjekke om gymlæreren hadde svart på mailen min..... og først da fant jeg ut at jeg ikke trengte å møte til gymmen D: så da ble det litt over to timers ekstra ventetid, hurraa. fikk ihvertfall drukket kaffe og spist frokost (:

fant endelig ut hvor de selger de brillene da!! på dna i oslo aka ti meter fra der jeg var i går *facepalm*. så nå skal jeg tvinge enten mamma eller pappa til å kjøre meg inn i morgen, for jeg _måå ha dem. tror neppe jeg tør å gå med dem på skolen, men det er verdt å kjøpe anywaysss. hehh 8] seriøst, jeg har veldig lite å blogge om i dag. jeg har bare gått litt amok med både digital- og webcamen i dag, noe som har resultert i blant annet de nydelige bildene lengre opp der ^^ jaah. skal spare dere for resten av dem, tror jeg.

før jeg slutter av tidenes kjedeligste blogginnlegg, så må jeg bare takke de som faktisk gidder å kommentere på innleggene mine :D titusenmillioner takk (lol funnnn) til alle sammen, blogging er _veldig mye morsommere når man vet at det faktisk er noen som leser og har meninger om det jeg skriver. så kan vi prøve noe morsomt? ;

hvis du leser dette, LEGG IGJEN EN KOMMENTAR. så skal vi se hvor mange som er der ute 8]

4 kommentarer:

sh93 sa...

du var litt sånn veldig pen :-D

maddiieeatthedisco sa...

haha neimen så hyggelig (:

Emma sa...

jeg er her ute :-) xD du er veldig pen, ja.

maddiieeatthedisco sa...

haha, det er maaaange flere som klikker seg inn her og ikke kommenterer =( takk fjortisnissen XD