tirsdag 2. september 2008

i constantly thank god for..

HAPPY 21st BIRTHDAY SPENCER SMITH.
Først av alt, Spence blir 21 i dag :'D he's my favorite kid<3

Jeg følte meg dårlig på skolen i dag, hodepine, varm og rennende øyne, så dro hjem etter halv dag. Dro til Oslo i femtiden, shoppet litt før vi gikk å spiste på tgi's. NAM. Fikk kjøpt ny hettegenser - var egentlig ikke på utkikk etter noe som helst bortsett fra nye briller (sånne store rayban-ish med svart ramme!), men carlings hadde utrolig mye fint :O og kjempesøte ansatte XD så det ble en lilla hettegenser fra saints&mortals. Så fant jeg masse kul neglelakk på ehm.. lindex (?), kjøpte fem stk faktisk. Lyselilla, mørkelilla, sølv m/glitter, neongul og neonoransje :D

Jeg fikk skikkelig lyst på storshopping nå.. Men så er det bare 23 dager igjen til NY, så jeg skal nok klare å vente såpass. Må prøve å få solgt dressursalen, er keen på de 8000,- jeg får for den når noen engang kjøper den. Oohh btw, fikk tilbake ipoden min i dag! O LYKKE. Så deilig å se den igjen, har savnet den skikkelig. Den er så fin, endelig noe annet enn the voice på mobilradio når jeg kjører scooter XD men nå skal jeg legge meg tror jeg.. trenger litt søvn, er ikke så veldig keen på å bli syk akkurat nå. Fuckkss, det pissregner =/





2 kommentarer:

Amanda sa...

jeg skulket/var sjuk siste halvdel av skolen i dag og. mensenkramper og hodepine + antydning til feber. hørtes ut som du har kjøpt mye fint! er veldig in the mood for shopping sjæl atm, men det blir jo svårt siden klokken er kvart over ni, det pøsregner, og jeg har sånne fine lekser jeg må gjøre -.-
anyway, søt blogg :)

maddiieeatthedisco sa...

takk :)

det kommer bilder av det jeg har kjøpt når jeg blogger nuuu om to sek (; og så skal jeg tilbake å kjøpe briller i morgen tror jeg! fant ut at de selger på dna ö